29 Απρ 2013

Ανακοίνωση του Επιχειρησιακού Συμβουλίου - Περικοπές και στην καθαριότητα του κτιρίου;

Συνάδελφοι,

Το ζήτημα της καθαριότητας του κτιρίου είναι το μεγάλο μυστικό όλων μας.

Όλοι μας ξεκλέβουμε ένα 10λεπτο το πρωί για να μαζέψουμε τα στρώματα σωματιδίων που συγκεντρώνονται και παραμένουν πάνω το γραφείο μας, αν δε φροντίσουμε οι ίδιοι να τα απομακρύνουμε.. Δεν το συζητάμε δε, για τις μοκέτες… απλά περνάμε και κάνουμε "εντύπωση", αφού το στρώμα σκόνης που ακολουθεί τα βήματα μας πάνω στη μοκέτα, δεν αφήνει κανένα μας να περνάει απαρατήρητος!

Και φυσικά οι τουαλέτες … όσο κατεβαίνουμε όροφο, τόσο "ομορφαίνει" η κατάσταση… Αναλογιστείτε πόσες φορές έχει τύχει -εκεί γύρω στο μεσημεράκι- να ερχόμαστε αντιμέτωποι με δυσάρεστες εκπλήξεις στις τουαλέτες...

Συνάδελφοι,

Ίσως η γλαφυρή περιγραφή αυτών των καταστάσεων να "ενοχλεί" την αισθητική μας, όμως - δυστυχώς - δεν είναι τίποτα λιγότερο, παρά η αποτύπωση της θλιβερής εργασιακής καθημερινότητάς μας.

Οποιοσδήποτε θεωρεί ότι για όλη αυτή την κατάσταση ευθύνεται το προσωπικό που εργάζεται στην εταιρία καθαρισμού, είναι τουλάχιστον αδαής. Η αναλογία δε βγαίνει και είναι προφανές: 7 όροφοι + 3 υπόγεια + εργαζόμενοι + πελάτες + συνεργάτες / 2 καθαρίστριες ημι- απασχολούμενες, με αυστηρές εντολές για περιορισμούς στη διάθεση & χρήση των αναλωσίμων υλικών…

Το ζήτημα αυτό είχε τεθεί στη συνάντηση μας με τη Διοίκηση της Εταιρίας πριν από 3 μήνες, όπου μας δόθηκαν υποσχέσεις για τη βελτίωση της κατάστασης. Το αν αυτές υλοποιήθηκαν, μπορούμε να το κρίνουμε όλοι…

Για το λόγο αυτό καλούμε για ακόμα μια φορά τη Διοίκηση να προχωρήσει έμπρακτα σε αναβάθμιση των υπηρεσιών καθαριότητας. Πρώτα από όλα γιατί είναι προαπαιτούμενο για την εύρυθμη λειτουργία της η διασφάλιση συνθηκών υγιεινής για τους εργαζομένους στους χώρους της Εταιρίας και στη συνέχεια γιατί η προβαλλόμενη εικόνα της Εταιρίας στους πελάτες και τους συνεργάτες της θα πρέπει τουλάχιστον να πληροί τα στοιχειώδη κριτήρια ευπρέπειας.


Συναδελφικά,

Το Δ.Σ.