14 Μαρ 2003

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΤΤΕΙ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΤΤΕΙ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

Προασπίζοντας το κύρος της Εταιρίας


Πριν τρεις μήνες, αποφασίστηκε στα πλαίσια της συνεργασίας της Διεύθυνσης Ζωής με το Νοσοκομείο "Ερρίκος Ντυνάν", να σταλούν επιστολές, συνοδευόμενες από πρόσθετες πράξεις, σε όλους τους ασφαλισμένους των Ατομικών (143.000 πελάτες). Η ημερομηνία της πρόσθετης πράξης ήταν η 01/12/2002.

Επιλογή, όμως, της Εταιρίας ήταν να δώσει το πελατολόγιο σε εξωτερικό γραφείο για να φτιάξει και να στείλει τις επιστολές και τις πρόσθετες πράξεις, μιας και κρίθηκε ότι ήταν ασύμφορο η εκτύπωση και η αποστολή να γίνουν από την Εταιρία.

Δόθηκε, λοιπόν, το αρχείο στο γραφείο αυτό στις 02/12/2002, με ειδική επισήμανση του ποια πρόσθετη πράξη θα πάει σε ποιο γκρουπ πελατών (πελάτες με ΑΠΕΝΟΠ, πελάτες με Οικονομικό Πρόγραμμα, πελάτες με Πλαφόν, κ.λπ.). Συνολικά θα υπήρχαν 7 γκρουπ πελατών.

Την περασμένη εβδομάδα, λοιπόν, άρχισε η αποστολή των προσθέτων πράξεων, μετά από καθυστέρηση 3 μηνών!!! Θα πείτε ότι, δεν είναι πια και προς θάνατον!

Όταν όμως οι πρώτες 19.200 πρόσθετες πράξεις πηγαίνουν με λάθος καλύψεις στους παραλήπτες και εξαγριωμένοι πελάτες αρχίζουν να διαμαρτύρονται, τότε κάτι δεν πάει καλά.
Στείλανε, δηλαδή, επιστολές και πρόσθετες πράξεις που αφορούσαν τους πελάτες με το Οικονομικό Πρόγραμμα, στους πελάτες της ΑΠΕΝΟΠ και τις πρόσθετες πράξεις που αφορούσαν τους πελάτες με το Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα, στους πελάτες με το συμβόλαιο Πλαφόν χωρίς διάγνωση!

Η επιστολή, μάλιστα, της Εταιρίας έκλεινε με την επισήμανση ότι "Όλοι εμείς στην Εθνική Ασφαλιστική, βρισκόμαστε σε εγρήγορση, έτσι ώστε κάθε πρωτοβουλία μας να προλαβαίνει τις αυξανόμενες ανάγκες και απαιτήσεις σας". Εκεί, βέβαια, ο πελάτης έπεφτε ξερός!

Αλήθεια, ποιος αποφάσισε την ανάθεση σε εξωτερικό γραφείο της όλης διαδικασίας;
Αλήθεια, ποιος αποφάσισε να "φύγουν" πλήρη στοιχεία 143.000 πελατών μας σε εξωτερικό γραφείο;
Αλήθεια, ποιος τέλος μπορεί να υπολογίσει το τεράστιο κόστος στο κύρος και τη σοβαρότητα της Εταιρίας μας, από τις ενέργειες αυτές;

Και σα να μην έφτανε αυτό, την περασμένη Παρασκευή 07/03/2003, η Εθνική Τράπεζα μπλόκαρε τους λογαριασμούς της Εθνικής Ασφαλιστικής για περίπου 3 ώρες!!!!
Το θέατρο του παραλόγου:
Ένας πελάτης προσέφυγε στο δικαστήριο για μια υπόθεση του κλάδου αυτοκινήτων. Το δικαστήριο του επεδίκασε αποζημίωση 47.000 Ευρώ. Ο δικηγόρος του έστειλε το απόγραφο στην Εταιρία μας και στη συνέχεια, επειδή δεν αποζημιώθηκε άμεσα, κοινοποίησε την διαταγή πληρωμής στην αρμόδια Διεύθυνση της Εθνικής Τράπεζας, η οποία χωρίς να εξετάσει το πώς και το γιατί, εξέδωσε ειδική εμπιστευτική εγκύκλιο προς όλα τα καταστήματα της Ε.Τ.Ε. με την οποία δέσμευε τους λογαριασμούς της Εθνικής Ασφαλιστικής, λες και επρόκειτο για κακοπληρωτή πελάτη της τράπεζας.

Η γκάφα ανακαλύφτηκε μετά από τρεις ώρες, αλλά η ζημιά στο κύρος της Εταιρίας μας και μάλιστα, από τη μητρική της Εταιρία, είχε ήδη γίνει. Ο δικηγόρος δε, που προκάλεσε όλη αυτήν τη διαδικασία, είναι έμμισθος δικηγόρος της Εθνικής Τράπεζας!!!


Συνάδελφοι,

Δυο μικρά παραδείγματα, που δείχνουν όμως ανάγλυφα το μέγεθος της ζημιάς που γίνεται στην Εταιρία μας.

Θεωρούμε ιδιαίτερα σοβαρό, το γεγονός ότι το αρχείο με το πελατολόγιο της Εταιρίας δίνεται σε εξωτερικούς συνεργάτες.

Θεωρούμε ιδιαίτερα σοβαρό, το γεγονός ότι μπλοκαρίστηκαν οι λογαριασμοί της Εταιρίας μας, μια ανεύθυνη ενέργεια από πλευράς Ε.Τ.Ε.


Συνάδελφοι,

Ήδη, το Δ.Σ. του Συλλόγου θα συγκληθεί έκτακτα τη Δευτέρα 17/03/2003, για να ενημερωθεί για τα γεγονότα αυτά, αλλά και να πάρει τις αποφάσεις εκείνες που θα προασπίσουν το κύρος και την σοβαρότητα της Εταιρίας, αλλά και θα προφυλάξουν το πελατολόγιό της.


Συναδελφικά,
Η Σ.Ε.