16 Μαρ 2006

AVIVA: Ποιός ευθύνεται για τα προβλήματα

 
Η Διοίκηση με μία απλή επιστολή προς το προσωπικό της εταιρίας, πριν 6 μήνες περίπου, ανακοίνωσε την απόφασή της για υποστήριξη της νέας παραγωγής του κλάδου Ατομικών Ζωής καθώς επίσης και την μεταφορά 30.000 συμβολαίων ζωής, που υποστηρίζονταν από το ALON , στο περιβάλλον παραγωγής AVIVA.
Η επιχειρησιακή αυτή απόφαση είχε σαν στόχο, σύμφωνα με την επιστολή της Διοίκησης την:
<<-Σταθεροποίηση του περιβάλλοντος παραγωγής και μείωση των καθημερινών λειτουργικών προβλημάτων.
-Διαμόρφωση κατάλληλου περιβάλλοντος για τον σχεδιασμό ( άμεσο και στρατηγικό) των επόμενων κινήσεων>>.

Συνάδελφοι,
Τρεις μήνες μετά την μετάπτωση του κλάδου Ατομικών Ασφαλίσεων ζωής από το ALON στο AVIVA τα προβλήματα συνεχίζονται.
Τα προβλήματα του ALON αντικαταστάθηκαν από τα προβλήματα του AVIVA.
Το χαρτοφυλάκιο του ALON επιβάρυνε το κεντρικό σύστημα AVIVA τόσο πολύ, που οι συνάδελφοι είναι υποχρεωμένοι να δουλεύουν σε ένα σύστημα που σέρνεται και δεν ανταποκρίνεται, οι δε πελάτες να διαμαρτύρονται για τις μεγάλες καθυστερήσεις.
Τα ερωτήματα που τίθενται είναι:
- Ποιος τελικά πήρε την απόφαση αυτή;
-      Υπήρχε τεχνικοοικονομική μελέτη από αρμόδια επιτροπή από εξειδικευμένα στελέχη της Διεύθυνσης Πληροφορικής;
-    Είχε προβλεφθεί ότι η μετάπτωση των αρχείων θα επιβάρυνε την κεντρική μηχανή;
-      Γιατί δεν περίμενε το νέο σύγχρονο και αποτελεσματικό σύστημα που η ίδια η Διοίκηση εξήγγειλε;
-      Γιατί έπρεπε να επιστρέψουμε στο AVIVA και μετά σε ένα άλλο σύγχρονο σύστημα;
-      Είναι διασφαλισμένο ότι με τις συνεχείς μεταπτώσεις από πακέτο σε πακέτο δεν χάνονται τα μηχανογραφικά δεδομένα, επιβαρύνοντας την αποτελεσματική λειτουργία της εταιρίας;
-      Είναι απαραίτητο να ταλαιπωρούνται, να αγανακτούν και να δυσαρεστούνται οι συνάδελφοι και οι πελάτες από τις μεταπτώσεις αυτές;
-      Τι κόστος επιβαρύνεται η εταιρία μας από την καθυστέρηση αυτή σε εργατοώρες από τους συναδέλφους και δυσφήμιση από τις καθυστερήσεις στους πελάτες;
-      Αληθεύει το σενάριο ότι ακόμα και κλάδοι που δουλεύουν στο ΑΛΟΝ (Πλοία, Αεροσκάφη, Αστική Ευθύνη) πρόκειται να γυρίσουν στο σύστημα του παρελθόντος AVIVA, επιβαρύνοντας τον κεντρικό υπολογιστή ακόμα περισσότερο, τεντώνοντας τα νεύρα των συναδέλφων και των πελατών;

Συνάδελφοι,
Οι αρμόδιοι της Διοίκησης θα πρέπει να αφήσουν τους ερασιτεχνισμούς, την λογική <<όλα τα ξέρω, όλα τα λύνω>>, την μετάθεση ευθυνών, την κινδυνολογία, να επιδείξουν σοβαρότητα και να εργαστούν για την επίλυση του προβλήματος.
Η μηχανογράφηση αποτελεί μοχλό ανάπτυξης της εταιρίας και βασικό άξονα για την επίτευξη του τριετούς επιχειρησιακού σχεδίου.

Συναδελφικά
Η ΣΕ