30 Αυγ 2006

Κλείσιμο Υποκαταστημάτων

Ανατολική Αττική. Περιοχή με γοργούς ρυθμούς ανάπτυξης. Οικοδομική έξαρση. Διεθνές Αεροδρόμιο. Αναπτυσσόμενα λιμάνια Ραφήνας και Λαυρίου. Αττική οδός. Μετρό. Προαστιακός. Μεταφορά βιομηχανιών. Ραγδαία αύξηση του πληθυσμού.
Τα πιο πάνω οικονομικά μεγέθη οδηγούν μία σύγχρονη εταιρία να δει την πρόκληση και να επενδύσει στην περιοχή αυτή. Ήδη πολλές εταιρίες έχουν πάρει θέσεις. Πόσο μάλλον όταν έχουν ήδη καταξιωθεί στην εκεί περιοχή.
Σε αυτό το οικονομικό περιβάλλον, η εταιρία μας αβασάνιστα αποφάσισε να κλείσει το υποκατάστημα Κορωπίου αντί να το στελεχώσει και να το στηρίξει έτσι ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στις νέες διαμορφούμενες συνθήκες οικονομικής πρόκλησης.
Αποτελεί οικονομικό παράδοξο η απόφαση αυτή, γιατί αποδεικνύει περίτρανα ότι υπάρχει σκοπιμότητα, άγνοια ή ανικανότητα.
Προκύπτουν λοιπόν τα ερωτήματα:
-      Υπάρχει τεχνικοοικονομική μελέτη που κρίνει ασύμφορη την παραμονή της εταιρίας μας στην περιοχή αυτή;
-      Ποια είναι η πολιτική της εταιρίας μας για την περιοχή αυτή ή μήπως όλα έχουν αφεθεί στην τύχη τους και δεν υπάρχει καν πολιτική;
-      Γιατί ενώ η Διοίκηση δεσμεύθηκε ότι τα υποκαταστήματα θα γίνουν αναπτυξιακά και θα επανδρωθούν κλείνει το ένα μετά το άλλο; Άραγε ποιο είναι το επόμενο;
-      Μήπως τελικά υπάρχει σκοπιμότητα συρρίκνωσης και απαξίωσης της εταιρίας μας πίσω από την ενέργεια αυτή της Διοίκησης;
Συνάδελφοι,
Τελικά δικαιωθήκαμε, όταν υποστηρίζαμε, ότι το συνέδριο των υποκαταστημάτων που διεξήχθη πριν λίγους μήνες ήταν απλά ένα ακόμη επικοινωνιακό παιχνίδι της Διοίκησης, προκειμένου να κερδίσει χρόνο και να ηρεμήσει τους συναδέλφους των υποκαταστημάτων που αγωνιούσαν για την τύχη τους.

Αποτελεί όμως έκπληξη η ανακοίνωση που εξέδωσε το κοινό ψηφοδέλτιο στις 22-8-2006 με την οποία επιτίθεται προσωπικά στον κ Παλαιολόγο.
Και αυτό γιατί η ανακοίνωση που εξέδωσε το Δ.Σ. του Συλλόγου μας στις 18-8-2006 ήταν δομημένη με τεχνικοοικονομικά κριτήρια και επεξηγούσε πλήρως την αντίθεση του για το κλείσιμο του υποκαταστήματος.
  • Γιατί εξεδόθη αυτή η ανακοίνωση από το κοινό ψηφοδέλτιο;
  • Τι στήριξη παρείχε και σε ποιους;
  • Δεν είναι συνολική η ευθύνη της Διοίκησης;
Θα είχε δε ιδιαίτερη σημασία η ανακοίνωση του κοινού ψηφοδελτίου, αν πρότεινε μέτρα κινητοποιήσεων για το συγκεκριμένο θέμα.
Θεωρούμε ότι η νωθρότητα και η χαλαρότητα που έχει επιδείξει το κοινό ψηφοδέλτιο, που έχει και την ευθύνη του Προεδρείου στο Δ.Σ. του Συλλόγου, σε όλα αυτά τα θέματα ενισχύει την αυθαιρεσία της Διοίκησης η οποία συνεχίζει να διοικεί με αλαζονεία και αυταρχισμό.

Για την ΠΑΣΚΕ η ευθύνη της Διοίκησης σε τέτοιου είδους αποφάσεις είναι συνολική και δεν διαχωρίζει τα μέλη της Διοίκησης σε καλά και κακά. Προφανώς το κοινό ψηφοδέλτιο με την ανακοίνωση του προσπαθεί να στηρίξει και να διασώσει κάποιους από την Διοίκηση.
Τέλος να υπενθυμίσουμε σε κάποιους στην Διοίκηση, πόσο λαλίστατοι και ιδιαίτερα καυστικοί ήταν απέναντι στην προηγούμενη Διοίκηση. Που ανέβαζαν τους τόνους για ψύλλου πήδημα. Ρητόρευαν ακατάπαυστα κατά τρόπο προκλητικό και πολλές φορές εξοργιστικό.
Που μιλούσαν για την ανάπτυξη των υποκαταστημάτων και την επάνδρωση αυτών.
Τώρα έχοντας καταλάβει τα αξιώματα με Ναπολεόντειο ύφος εισηγούνται το κλείσιμο αυτών.
Αποδεικνύεται έτσι στην πράξη πως πολύ απέχουν οι λόγοι των έργων.
Άριστα στα λόγια, μηδέν στα έργα παίρνει η Διοίκηση.

Συναδερφικά,
Η Σ.Ε.

Υ.Γ.
Συνιστούμε στους εισηγητές για το κλείσιμο των υποκαταστημάτων, να ασχοληθούν με την εξυγίανση των υποκαταστημάτων σε θέματα που αφορούν αποζημιώσεις αυτοκινήτων, γιατί οι πληροφορίες δεν είναι καθόλου καλές. Θα επανέλθουμε σύντομα για το θέμα αυτό