30 Μάι 2005

Κτίριο Εταιρίας στην Λ. Συγγρού: Όνειρο ή μια απλή μετακόμιση;

Συνάδελφοι,

Το Δ.Σ του Συλλόγου επισκέφθηκε την προηγούμενη εβδομάδα το εργοτάξιο της Λ. Συγγρού, όπου και ξεναγήθηκε στο κτίριο από τον Γενικό Διευθυντή κο Λευθεριώτη και τον κο Κωστάκη. Το κτίριο είναι πραγματικά επιβλητικό και φαίνεται ότι θα δώσει μια άλλη πνοή στην λειτουργία αλλά και στο κύρος της Εταιρίας μας.
Το νέο κτίριο, πραγματικά στολίδι για την περιοχή, θεωρούμε ότι θα πρέπει να είναι πλήρως λειτουργικό και φιλικό προς το προσωπικό της. Δυστυχώς ο προσανατολισμός της Διοίκησης δεν μας επιτρέπει να είμαστε αισιόδοξοι για το παραπάνω.

Κατ' αρχήν συζητούν να δώσουν για εκμετάλλευση τον πρώτο όροφο της Συγγρού για να μπορέσει να εισπράξει χρήματα από την ενοικίασή του η Εταιρία, ώστε λένε, να μειωθεί το κόστος λειτουργίας του κτιρίου.
Η παραπάνω μίζερη λογική, εκτός από το σαφέστατο πλήγμα στην εικόνα της Εταιρίας (για φανταστείτε το κτίριο της Εθνικής με μια τεράστια ταμπέλλα "Ιnteramerican" στον πρώτο όροφο!!!) αναγκάζει όλη την Εταιρία να αναπτυχθεί στους υπόλοιπους πέντε ορόφους με αποτέλεσμα να υπάρξει ανάγκη μείωσης του πραγματικού ωφελίμου χώρου ανά υπάλληλο.
Για να το αντιμετωπίσουν αυτό προχωρούν στην σκέψη να τοποθετήσουν τις θέσεις εργασίας των συναδέλφων ανά τέσσερις δηλαδή τέσσερα γραφεία μαζί με κάθετα διαχωριστικά μεταξύ τους σε σχήμα σταυρού, περίπου όπως τα σημερινά γραφεία της μηχανογράφησης.

Οι πιο πάνω προσανατολισμοί, αποτέλεσμα εισήγησης του Chief FO κ. Βασιλάτου, θεωρούμε ότι μπορεί να είναι ίσως σωστοί σαν αριθμητικά - οικονομικά δεδομένα, αλλά εντελώς λάθος για τους ανθρώπους. Οι άνθρωποι για αυτή την Εταιρία ήταν είναι και θα είναι ο κύριος παράγοντας ανάπτυξής της, και αυτό θα πρέπει να το καταλάβει ο νεόκοπος οικονομολόγος, ο οποίος δεν δίστασε να πει σε σύσκεψη ότι "τι πειράζει που θέλουμε να βάλουμε τους χειριστές της μηχανογράφησης να εργάζονται στο δεύτερο υπόγειο σε 24ωρη βάση; Στο κάτω - κάτω τέσσερις πέντε είναι μόνο"!!!!

Οι σπουδές κε Βασιλάτο είναι καλές και άγιες εφόσον δεν σταματούν μόνο στους μεταπτυχιακούς τίτλους και τα ντοκτορά αλλά συνοδεύονται από ευρεία γνώση του εργασιακού περιβάλλοντος και σεβασμό πάνω απ' όλα του ανθρώπινου παράγοντα, των ανθρώπων που εργάζονται σκληρά για να μπορείτε εσείς να κάθεστε αναπαυτικά στην πολυθρόνα σας.

Ο κος Βασιλάτος παράλληλα εισηγήθηκε να δοθούν για εκμετάλλευση σε ιδιώτη τα υπόγεια γκαράζ του κτιρίου, χωρητικότητας 550 θέσεων, και άρα αποκλείοντας ουσιαστικά με αυτό τον τρόπο το parking για τους συναδέλφους. Στο γεγονός αυτό πρέπει να προστεθεί και η δεδομένη δυσκολία για ανεύρεση ελεύθερων θέσεων parking στην περιοχή.

Ακόμη, στην περίπτωση χρησιμοποίησης δημόσιων συγκοινωνιακών μέσων, απαιτείται αναγκαστικά μετεπιβίβαση σε περισσότερα από ένα μέσα μεταφοράς, με συνέπεια την καθημερινή ταλαιπωρία των συναδέλφων.

Θα θέλαμε πολύ να πιστέψουμε ότι τα παραπάνω μπορούν να αλλάξουν, έτσι ώστε να μπορέσουν πραγματικά να χαρούν οι εργαζόμενοι την νέα έδρα της Εταιρίας, δουλεύοντας σε ένα σύγχρονο και άνετο περιβάλλον.

Συναδελφικά
Οι Σ.Ε.