08 Μάι 2009

Παράλογο; Δεν απαντάει άρα λογικό

Συνάδελφοι,

Στην Εταιρία μας φαίνεται ότι είναι κακό πια να έρθεις μόνος σου να ασφαλιστείς!
Δεν σε θέλουν σαν πελάτη, σε θέλουν μόνο σαν πελάτη πρακτορείου ή γραφείου ζωής.

Γιατί πως μπορεί κανείς λογικός άνθρωπος να εξηγήσει την τακτική που ακολουθείται από την Διεύθυνση Πωλήσεων με τις ευλογίες και την ενθάρρυνση της Διοίκησης;

Αν κάποιος ασφαλισμένος της EOS έρθει να ασφαλιστεί στην Εταιρία μας γιατί απλά επέλεξε πια την εμπιστοσύνη και την σιγουριά της Εθνικής Ασφαλιστικής και δεν θελήσει παραγωγό, θα πρέπει να πληρώσει 19% περισσότερα ασφάλιστρα βάσει του τιμολογίου από όσα θα πλήρωνε αν ασφαλιζόταν στην Εταιρία μέσω πρακτορείου, και στην περίπτωση αυτή (της ασφάλισης δηλαδή του ίδιου αυτοκίνητου μέσω παραγωγού) η Εταιρία θα επιβαρύνονταν και με προμήθεια από 13 έως 27% και εισπρακτικό δικαίωμα μέχρι και 8%.!!!!!!!!!!


Τρελό;
Να το ξαναπούμε.
Ο ίδιος πελάτης με το ίδιο αυτοκίνητο θα πληρώσει διαφορετικά ασφάλιστρα για τις ίδιες καλύψεις στην ίδια Εταιρία.

Παράλογο;
Δεν απαντάει, άρα λογικό!


Το μυστικό λέγεται πακέτο επανάκτησης, το οποίο έχουν μεν δικαίωμα να το δίνουν οι του παραγωγικού δικτύου αλλά δεν έχει δικαίωμα να το δίνει στον πελάτη ο υπάλληλος της Εταιρίας!!!!!


Αυτό λέγεται σωστή και λογική εμπορική πολιτική.

Θαυμάσια κύριοι.

Γι' αυτό θέλατε να κλείσετε τα καταστήματα μας;

Μην τυχόν και έρθει απ' ευθείας πελάτης στην Εταιρία;

Μπράβο σας το καταφέρνετε πολύ καλά αυτό που θέλατε.
Να απαξιώσετε την Εταιρία μας.


Συναδελφικά
Η Σ.Ε.