20 Ιουλ 2009

Μερικά ερωτήματα προς τον κο Παλαιολόγο


Υπάρχουν συμφωνίες στην εμπορική πολιτική της Εταιρίας που να περιλαμβάνουν ότι πράκτορας που έχει έναρξη συνεργασίας πχ τον Φεβρουάριο και έκδοση συμβολαίων (όχι ουρές) στις αρχές Μάρτη έχοντας μέχρι σήμερα εκδώσει συμβόλαια αυτοκινήτων ύψους μερικών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, δεν έχει εισπραχθεί από το ταμείο της Εταιρίας μας ούτε ένα ευρώ;
Η εμπορική πολιτική για συγκεκριμένο πρακτορείο - πυραμίδα περιλαμβάνει πληρωμή πρωτασφαλίστρων με μεταχρονολογημένη επιταγή 80 ημερών από το τέλος του μήνα που δόθηκε η κάλυψη
Και για τις λεγόμενες ουρές εκδόθηκαν μεταχρονολογημένες επιταγές ενός χρόνου που όμως αν πιαστεί ένα όριο παραγωγής θα χαριστεί το ποσό της επιταγής στον παραγωγό!!!

Βλέπουμε να δίνονται σε αυτοκίνητα που μας έρχονται από άλλες εταιρίες καλύψεις μικτής σε οχήματα αρκετών χρόνων χωρίς πραγματογνωμοσύνη,

Παράλληλα στο ίδιο διάστημα η Εταιρία πληρώνει (όπως άλλωστε οφείλει ) κανονικά τις ζημιές που προκαλούν τα ασφαλισμένα οχήματα.

Άραγε έχουν υπολογίσει στο πόσο θα διαμορφωθεί το combined ratio (ασφάλιστρα προς ζημιές και συνολικά έξοδα) ή απλά ενδιαφέρει τη Διοίκηση να εμφανίζει μεγάλη παραγωγή, χωρίς να την νοιάζει το κόστος;

Άραγε δεν μας ανησυχεί που έχουμε φτάσει να είμαστε πιο φτηνοί ακόμα και από την Intesalonica σε πακέτα επανάκτησης;

Το ξέρει άραγε ο κος Παλαιολόγος ότι τα πρακτορεία - πυραμίδες έχουν την δυνατότητα να στρατολογήσουν συνεργάτες προσφέροντάς ποσοστό προμήθειας που οι δικοί μας περιφερειακοί διευθυντές δεν έχουν δικαίωμα να δώσουν!!!!!!

Μακάρι να διαψευστούμε αλλά θεωρούμε ότι η σημερινή πολιτική πρόσκτησης εργασιών που ακολουθεί η Εταιρία μας στον κλάδο αυτοκινήτων είναι ευκαιριακή, δεν επενδύει στο μέλλον, δημιουργεί πολλές πίκρες και άνισο ανταγωνισμό μεταξύ των πρακτορείων μας, δημιουργεί πελάτες "πιστούς" στον πράκτορα και όχι στην Εταιρία και θα καταλήξει να είναι αυτοκαταστροφική.

Συναδελφικά
Η Σ.Ε.