02 Φεβ 2001

ΠΟΡΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

ΠΟΡΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

Συνάδελφοι,
Δυο λόγια μόνο για την ελεύθερη παραγωγή, την παραγωγή δηλαδή, που η προμήθεια που αναλογεί σ' αυτή δίνεται στο ομαδικό μας συμβόλαιο.
Όταν πρωτάρχισε να ισχύει το 1994, η Εταιρία περίμενε ότι θα έδινε μια παροχή που όπως τότε μας είχε πει θα έφθινε χρόνο με τον χρόνο λόγω της συρρίκνωσης των υποκαταστημάτων.
Η πρόβλεψη αυτή μέχρι σήμερα δεν επαληθεύτηκε παρά τις όντως φιλότιμες προσπάθειες των διοικούντων για να περάσει η ελεύθερη παραγωγή στα χέρια των ασφαλιστών, τάχα μου για καλύτερο σέρβις.
Αυτό έγινε κατορθωτό μόνο στην περίπτωση των υποκαταστημάτων που έκλεισαν και στα οποία η παραγωγή και οι πελάτες πέρασαν στα χέρια των ζωικών γραφείων. Σε όλα αυτά η ελεύθερη παραγωγή σε λίγο καιρό θα έχει σβήσει.
Μερικά στοιχεία που θα πρέπει να τα γνωρίζουν όλοι οι συνάδελφοι:
Ελεύθερη παραγωγή κλάδου αυτοκινήτων 2000
Αύξηση Ελεύθερης παραγωγής: 52 Υποκαταστήματα
Μείωση Ελεύθερης παραγωγής : 34 Υποκαταστήματα.
Από αυτά μείωση σε Υποκαταστήματα που έκλεισαν: 26*
* Σε όλα τα Υποκαταστήματα που έκλεισαν η ελεύθερη παραγωγή δεν έχει μεταφερθεί στον κωδικό του Υποκαταστήματος που τώρα υπάγεται η παραγωγή, μετριέται ξεχωριστά και μειώνεται με δραματικούς ρυθμούς.
Μείωση σε Υποκαταστήματα που λειτουργούν: 8
Υποκαταστήματα που μειώθηκε η ελεύθερη παραγωγή:
 
Κεντρικό: -34,50%
Κατερίνης: -18,35%
Καστοριάς: -7,39%
Μυτιλήνης: -5,51%
Πρέβεζας: -5%
Θηβών: -1,87%
Ελευσίνας: -1,33%
Γιαννιτσών: -0,87%
Μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση ελεύθερης παραγωγής:
Λιβαδειάς: 48,63%
Αργους: 43,61%
Ορεστιάδας: 36,36%
Λάρισας: 35,82%
Βουλιαγμένης: 31,00%
Ξάνθης: 30,13%
Υποκαταστήματα με ελεύθερη παραγωγή αυτοκινήτων άνω των 100 εκατομμυρίων το 2000 και σύγκριση με το 1999

Υποκατάστημα
1999
2000
Διαφορά
Βουλιαγμένης
93.408.393
135.373.778
31,00%
Κηφισού
90.202.823
118.195.583
23,68%
Λ. Κηφισίας
245.278.093
288.817.729
15,08%
Κοραή
108.309.392
125.282.457
13,55%
Κεντρικό
1.032.949.908
767.971.310
-34,50%
Συνάδελφοι,
Πιστεύουμε ότι η ελεύθερη παραγωγή είναι κάτι που αφορά όλους μας. Που αφορά τα έσοδα του ομαδικού μας συμβολαίου. Που αφορά το μέλλον μας. Γι΄ αυτό τον λόγο είμαστε όλοι υπεύθυνοι όχι μόνο για την διαφύλαξη αλλά και για την αύξησή της.
Συναδελφικά
Η Σ.Ε.
Υ.Γ. Για την μετάβαση της Εταιρίας στο Ευρώ. Μια μικρή πικρή ιστορία για το πώς μπορούν να δίνουν λεφτά χωρίς ουσιαστικό λόγο αλλά να μιλούν για οικονομίες κλίμακος όταν πρόκειται να δώσουν τίποτα ψίχουλα σε εργαζόμενους.
Το καλοκαίρι του 1998, η διοίκηση της εταιρίας ανέθεσε σε μια επιτροπή να κάνει μια προκαταρτική μελέτη (που παρουσιάστηκε στο συμβούλιο Διευθυντών τον Νοέμβριο του ίδιου χρόνου) για την εισαγωγή του Ευρώ στην Εθνική Ασφαλιστική. Τον Γενάρη του 1999 ανατίθεται σε 2η επιτροπή Ευρώ το έργο της συλλογής των απαιτήσεων των Διευθύνσεων και της υποβολής προτάσεων υλοποίησης. Τον Μάρτη του 2000, η εταιρία ξεχνώντας τις πιο πάνω επιτροπές και το έργο τους, αναθέτει στην εταιρία συμβούλων Planet καθήκοντα συμβούλου οργάνωσης του έργου και συντονισμού των Διευθύνσεων με αμοιβή γύρω στα 60 εκατομμύρια δραχμές.
Η Planet με την ψυχολογία σταυροφόρου και την έπαρση του 'συμβούλου' ρίχτηκε με τα μούτρα στη δουλειά, ενημερώνοντας όλες τις διευθύνσεις για την δυσκολία του εγχειρήματος ζητώντας την διάθεση των ικανότερων στελεχών τους για απασχόληση μέσα στο κατακαλόκαιρο με σκοπό την εκπόνηση της μελέτης υλοποίησης του έργου της μετάβασης η οποία προέβλεπε αποπεράτωση τον Δεκέμβριο του 2000!
Πέραν του ουτοπιστικού της πρότασης αυτής και του αυτονόητου της παραβίασης του ορίου που τέθηκε (καλά κανείς χριστιανός δεν βρέθηκε να πει 'τι αηδίες είναι αυτές ρε παιδιά') θα θέλαμε να ρωτήσουμε …
α) Η Planet γιατί πληρώνεται ακόμα; Τι προσφέρει;
β)Αφού το όριο δεν τηρήθηκε, υπάρχει καμία ρήτρα (ε καλά λέμε τώρα);
Πολύ φοβούμαστε ότι με αυτές τις ενέργειες η εταιρία μας αν και άρχισε πρώτη απ' όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες να ασχολείται με το Ευρώ, τελικά θα καταλήξουμε τελευταίοι και καταϊδρωμένοι, όπως σε κάθε παρόμοια περίπτωση, που η διοίκηση προτιμάει να απευθύνεται σε εξωτερικούς συνεργάτες, αμφίβολης πολλές φορές προέλευσης, για να την 'συμβουλέψουν' πληρώνοντας αδρά και δεν δείχνει εμπιστοσύνη στους εργαζόμενους, που σε τελευταία ανάλυση αυτοί βγάζουν το φίδι απ' την τρύπα!