03 Αυγ 2010

Πρώτα ο πελάτης

Σαν εργαζόμενοι θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους ασφαλισμένους μας.

Τους ανθρώπους αυτούς που 120 χρόνια τώρα μας εμπιστεύονται τα περιουσιακά τους στοιχεία, αλλά και τη ζωή και το μέλλον τους.
Οι πελάτες μας είναι αυτοί που μας δίνουν 120 χρόνια τώρα την δυνατότητα να είμαστε στην πρώτη θέση της Ελληνικής Ασφαλιστικής αγοράς.
Γιατί οι πελάτες είναι αυτοί που ακόμα και στις σημερινές δύσκολες οικονομικές συνθήκες από το υστέρημά τους, διατηρούν την τεράστια ρευστότητα της Εταιρίας μας.
Γιατί είναι αυτοί που τους οφείλουμε τη δουλειά μας. Χωρίς την εμπιστοσύνη τους δεν θα είμαστε στην θέση που βρισκόμαστε σήμερα.

Σαν εργαζόμενοι προσπαθούμε καθημερινά για το αυτονόητο.

Προσπαθούμε να εξυπηρετούμε στο υψηλότερο επίπεδο τους πελάτες μας, αντιμετωπίζοντάς τους με τον ίδιο σεβασμό που δείχνουν και αυτοί στην Εταιρία μας.

Το μπορούμε;

Κάθε μέρα και πιο δύσκολα.
Κάθε μέρα παλεύουμε να εξυπηρετήσουμε τους ασφαλισμένους μας σε εντελώς αντίξοες συνθήκες.

Το κλείσιμο των Υποκαταστημάτων μας ήταν η πρώτη εγκληματική ενέργεια τόσο σε βάρος των συμφερόντων της ίδιας μας της Εταιρίας, όσο και σε βάρος των πελατών μας δυσχεραίνοντας σημαντικά το επίπεδο εξυπηρέτησης τους.

Η μείωση του προσωπικού άφησε μαύρες τρύπες στην παραγωγική διαδικασία, τρύπες που έχουν άμεση επίπτωση στο κοινό που συναλλάσσεται με την Εταιρία μας.

Οι διάφορες γραφειοκρατικές εγκύκλιοι δυσκολεύουν την καθημερινότητά των πελατών και των συναδέλφων μας.

Πιστεύουμε ότι οι πελάτες μας αξίζουν περισσότερη προσοχή από την Εταιρία.

Αξίζουν την εξυπηρέτηση και τους την οφείλουμε καθημερινά.
Αξίζουν την ανταπόδοση της εμπιστοσύνης που μας δείχνουν.
Δεν τους αξίζουν οι τριτοκοσμικές ουρές που συναντούν καθημερινά στα γκισέ της πρώτης γραμμής.
Δεν τους αξίζει η ταλαιπωρία ακόμα και για απλές συναλλαγές.
Μας εμπιστεύονται τα ασφάλιστρά τους, πάνω από 1 δισεκατομμύριο ευρώ σε συνθήκες κρίσης και αυτό οφείλουμε να το εκτιμήσουμε

Οφείλουμε να τους σεβαστούμε.

Σαν εργαζόμενοι αυτή πρέπει να είναι η προτεραιότητά μας.

Καλούμε την Διοίκηση της Εταιρίας να πράξει το ίδιο. Σήμερα περισσότερο παρά ποτέ οφείλει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων.
Σήμερα οφείλει να δείξει το ευχαριστώ στον κόσμο που μας εμπιστεύεται, αναβαθμίζοντας την εξυπηρέτηση και τις υπηρεσίες που τους παρέχει.
Γι' αυτό θα κριθεί.

Ενισχύοντας το προσωπικό που εξυπηρετεί τους πελάτες στην πρώτη γραμμή.
Ξανανοίγοντας Υποκαταστήματα σε πόλεις της Ελλάδας.
Εγκαθιστώντας ένα γραφείο αποκλειστικά για ασφάλειες στα καταστήματα της ΕΤΕ.
Απλοποιώντας τις διαδικασίες των συνεργατών και προτάσσοντας την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών μας.
Ενισχύοντας και όχι απωθώντας τους πελάτες που επιλέγουν την απ' ευθείας ασφάλιση στην Εταιρία μας.
Επιβραβεύοντας την έγκαιρη καταβολή των ασφαλίστρων.
Προχωρώντας με γρήγορα βήματα στην αναβάθμιση των ηλεκτρονικών μας υπηρεσιών.

Αν όλα αυτά δεν γίνουν το μέλλον της Εταιρίας μας θα είναι αβέβαιο.
Ας κάνουμε την οικονομική συγκυρία αφετηρία για την βελτίωση της Εταιρίας μας.
Και την βελτίωση είναι σίγουρο ότι δεν μπορεί να την εισηγηθεί και να την πετύχει κανένας πολυδιαβασμένος σύμβουλος με μηδενική εμπειρία.
Την βελτίωση μπορούν να την διασφαλίσουν οι εργαζόμενοι και τα στελέχη της Εταιρίας.

Αν δεν δώσουμε την βαρύτητα που πρέπει στους ανθρώπους, είτε στους εργαζόμενους, είτε στους καταναλωτές, ξανά επίδοξοι πωλητές και πρόθυμοι αγοραστές θα βρεθούν μπροστά την πόρτα μας.

Και τότε το έργο τους θα είναι ευκολότερο.
Γιατί θα έχουμε και τους καταναλωτές απέναντί μας.

Αυτό δεν μπορούμε να το επιτρέψουμε.

Συναδελφικά

Η Σ.Ε.