21 Ιαν 2011

Αντισταθείτε.... σ' όλους τους αδιάφορους και τους σοφούς, στους άλλους που κάνουνε το φίλο σας (Μιχάλης Κατσαρός)

Συνάδελφοι,

Χωρίς καμία διάθεση να υποτιμήσουμε ή να υπερτιμήσουμε το έργο, τις γνώσεις και την προσφορά κανενός, θα παραθέσουμε απλά κάποια ονόματα από την ιστορία των Διευθυντών του κλάδου Αυτοκινήτων της Εταιρίας μας:

Ιωάννης Τρακάκης
Χαράλαμπος Τερζόπουλος
Ιωάννης Θωμαϊδης
Ανδρέας Καραγιώργος
Αντωνόπουλος Σπήλιος
Μάριος Καρακώστας
Δημήτρης Ζάννης
Μιχάλης Γωγουβίτης
Περικλής Δημητρόπουλος
Γιάννης Πολίτης

Σαμουήλ Αμάρ

Ποτέ άλλοτε στην 120χρονη ιστορία της Εθνικής Ασφαλιστικής δεν επιλέχθηκε για επικεφαλής παραγωγικού κλάδου, άνθρωπος που μέχρι πριν λίγες ημέρες σαν υπάλληλος πρακτορείου, προσπαθούσε να προωθήσει το συμφέρον του πρακτορείου - εργοδότη του και των πελατών του, απέναντι στην Εταιρία μας.

Άραγε αναρωτήθηκε κανείς από αυτούς που πήραν αυτήν την απόφαση, για το πώς θα αντιμετωπίσει ο νέος Διευθυντής όλους τους συναδέλφους που κατά καιρούς του έχουν αρνηθεί αιτήματα που τους έχει υποβάλλει γιατί αυτό επέβαλλαν οι κανονισμοί της Εταιρίας μας; Και βέβαια πως θα αντιμετωπίσουν οι συνάδελφοι τον μέχρι χθες αποδέκτη των οδηγιών που του έδιναν για λογαριασμό της Εταιρίας μας;
Πως θα αντιμετωπίσει τα άλλα πρακτορεία που θα του ζητούν ό,τι και ο ίδιος ζήταγε από την Εταιρία μέχρι χθες (όπως πχ αποκλειστικότητα εξυπηρέτησης του πρακτορείου).

Εκτός των άλλων προβλημάτων αυτή η επιλογή είναι μια ανήθικη ενέργεια απέναντι στους συναδέλφους μας που περιμένουν να δουν μια προοπτική στην εξέλιξή τους.

Παράλληλα θα θέλαμε να ρωτήσουμε αν ο νέος Διευθυντής Bankassurance κος Βασίλειος Αγγέλου είχε υποβάλλει αίτηση και αξιολογήθηκε μέσω προκήρυξης που έγινε από την Εταιρία μας για θέση που κατά τον ΕΚΕ οδηγεί μέχρι επίπεδο ευθύνης τομέα;
Δηλαδή ζητούσε κάτι λιγότερο και η Εταιρία του πρόσφερε κάτι πολύ περισσότερο;

Συνάδελφοι,

Η πολιτική που ακολουθείται τα τελευταία χρόνια με τα στελέχη από την αγορά έχει αποδείξει ότι με ελάχιστες εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα, είναι εντελώς αναποτελεσματική για τα συμφέροντα της Εταιρίας, κόβει τα φτερά από τους εργαζόμενους, δημιουργεί έναν μισθοφορικό στρατό που δεν έχει καμία πίστην στην Εταιρία μας και τελικά οδηγεί στην έξοδο τους συμβούλους, που όμως έχουν συμπληρώσει ένα πολύ σημαντικό στοιχείο του βιογραφικού τους.

Παρά τις μεγαλόσχημες εξαγγελίες της Διοίκησης το οργανόγραμμα ανοίγει στα πάνω κλιμάκια. Άραγε η μείωση του κόστους θα έλθει μέσα από την μείωση των "μικρών" θέσεων ευθύνης, που θα θίξει όμως την συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων μας που θα δούν κάθε προοπτική εξέλιξης να απομακρύνεται;

Θεωρούμε ότι οι επιλογές της Διοίκησης δεν απέχουν σε λογική από αυτές της προηγούμενης, αναπαράγοντας το ίδιο αρνητικό αποτέλεσμα για το προσωπικό με την Διοίκηση Παλαιολόγου.
Θα περιμέναμε να δείξετε την διαφοροποίησή σας και όχι την ταύτισή σας.

Κύριοι της Διοίκησης,

Φτάνει πια. Δεν θέλουμε να βρεθούμε σαν εργαζόμενοι στην θέση να ξεσκονίσουμε τα καπελάκια που λένε "ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ Η ΕΘΝΙΚΗ".
Οι εργαζόμενοι δεν φταίνε για την κατά την δήλωσή σας μαύρη τρύπα που έπεσαν οι αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου. Δεν τα κάναμε μαζί "φύλλο και φτερό". Αντίθετα πάντα επισημαίναμε τα κατά την άποψή μας κακώς κείμενα που όμως πάντα προσέκρουαν πάνω στην λογική της "αλάνθαστης Διοίκησης".
Της αλάνθαστης Διοίκησης που η κάθε επόμενη από αυτήν, την κρίνει εκ του αποτελέσματος σαν αποτυχημένη και επικίνδυνη για τα συμφέροντα της Εταιρίας μας.

Μην κάνετε το ίδιο λάθος.

Συναδελφικά
Η Σ.Ε

ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ (1891 - 2011): 120 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ