23 Αυγ 2011

Οι "πετυχημένοι" αδιάφθοροι

Όλο αυτό το διάστημα οι σημερινοί διοικούντες ισχυρίζονταν ότι οι προηγούμενοι (η επάρατος ντε! ) είχε στήσει μια φάμπρικα με δημόσιους οργανισμούς και πρακτορεία και με αυτόν τον τρόπο δινόντουσαν προμήθειες εκεί που δεν έπρεπε. Μπορεί και νάχαν δίκιο μπορεί και όχι. Καμία υπόθεση δεν πήρε τον δρόμο της διερεύνησης, οπότε ότι και να λέμε εικασίες είναι. Και όπως όλοι ξέρουμε στα λόγια όλα εύκολα είναι.

Το Δ.Σ. της Εταιρίας είχε λοιπόν αποφασίσει να κόψει κάθε προμήθεια για διαμεσολάβηση σε κρατικό οργανισμό ή εκεί που το δημόσιο έχει την πλειοψηφία του πελάτη μας. Πράγμα που το χαιρετήσαμε σαν ιδιαίτερα θετικό γεγονός.

Όμως…..

Όμως άφησε ένα ανοιχτό παραθυράκι που έλεγε ότι θα μπορεί και εκεί να δοθεί προμήθεια έπειτα από απόφαση του Δ.Σ. της Εταιρίας.

Έτσι και ένα συμβόλαιο μεγάλου στόλου αυτοκινήτων, πυρός και ομαδικής ασφάλισης μεγάλου δημόσιου οργανισμού δόθηκε οκτώ μήνες μετά την έναρξη της ασφάλισης σε πράκτορα με ιδιωτικό συμφωνητικό μεταξύ Εταιρίας και πράκτορα, αφού έτσι αποφάσισε το Δ.Σ. απόφαση με την οποία είχε διαφωνήσει ο συν. Πέτρος Τόγιας.

Πάμε λοιπόν να δούμε τι έγινε με την συγκεκριμένη διαμεσολάβηση:

Ερώτημα ασφαλιστικό:
Γιατί δίνουμε προμήθεια;

Απάντηση ασφαλιστική:
Για να διαμεσολαβεί ο πράκτορας μεταξύ του πελάτη και της ασφαλιστικής Εταιρίας.

Ερώτημα δεύτερο ασφαλιστικοοικονομικό:
Γιατί δίνουμε εισπρακτικό δικαίωμα;

Απάντηση δεύτερη ασφαλιστικοοικονομική:
Για να εισπράττει το πρακτορείο τα ασφάλιστρα σύμφωνα με τον κανονισμό εισπράξεων όσο πιο γρήγορα μπορεί για να πάρει την προμήθειά του και να τα αποδίδει έγκαιρα στην εταιρία.

Απορία ασφαλιστική:
Πως γίνεται σε αιτήσεις με ημερομηνία έναρξης της ετήσιας ασφάλισης την 5/10/2010, σήμερα (23/8/2011) να οφείλεται το 40% των ασφαλίστρων.

Απάντηση:
Δεν υπάρχει.

Ο συγκεκριμένος στόλος αυτοκινήτων με ημερομηνία έναρξης της ασφάλισης την 5/10/2010 σήμερα οφείλει 1.240.000 ευρώ περίπου.
Καλά, ο κος Κατσουρίδης που την 3/5/2011 υπέγραφε το ιδιωτικό συμφωνητικό με το οποίο η Εταιρία αναγνώριζε το δικαίωμα πρακτόρευσης του δημοσίου οργανισμού δεν σκέφτηκε να ελέγξει αν έχουν πληρωθεί τα ασφάλιστρα ή έστω να διασφάλιζε ότι θα καταβάλλονταν τουλάχιστον τα δεδουλευμένα; Τι λέει γι' αυτό ο εσωτερικός έλεγχος. Τι λέει η Διεύθυνση εισπράξεων; Τι λέει ο κανονισμός εισπράξεων; Τι λέει ο κος Θεόκλητος, γνωστός για τις απόλυτες απόψεις του πάνω στο θέμα των ανεισπράκτων;
Και τέλος, γιατί στα προηγούμενα χρόνια τα ασφάλιστρα πληρώνονταν πάντα στην ώρα τους, ενώ σήμερα όχι;

Αλλά και η υπόθεση της ασφάλισης του στόλου οχημάτων ενοικίασης και leasing που είχαμε αναφερθεί στο forum του Συλλόγου μας δεν είχε καλή κατάληξη. Είχαμε επισημάνει τότε:

Στο Δ.Σ της Εταιρίας εκφράστηκε η βούληση του μετόχου να μένουμε κατά κύριο λόγο σε κερδοφόρες εργασίες.
Απόλυτα λογικό και γι' αυτό και στήριξα την απόφαση αυτή στο Δ.Σ.
Η Εταιρία μας ιδιαίτερα σε αυτή την συγκυρία θα πρέπει να κρατηθεί όσο το δυνατόν ψηλότερα στον αφρό των απόνερων της οικονομικής κρίσης.
 
Όμως λίγο καιρό μετά, η σημερινή Διοίκηση της Εταιρίας αποφάσισε να "χτυπήσει" έναν στόλο ενοικιαζόμενων οχημάτων και οχημάτων leasing, δίνοντας προσφορά με έκπτωση 42% στην ασφάλιση της αστικής ευθύνης!!!!!
 
Συνεπώς η εκτίμηση της Εταιρίας έτσι ώστε να μην μπούμε μέσα στην δουλειά αυτή είναι οτι θα πρέπει ο στόλος αυτός των μερικών δεκάδων χιλιάδων οχημάτων να έχει ελάχιστο loss ratio για να πούμε ότι δεν θα μπούμε μέσα με τα τσαρούχια, γιατί βέβαια στο loss ratio δεν υπολογίζεται το λειτουργικό κόστος που στον κλάδο αυτοκινήτων κυμαίνεται στο 17%.
Άρα 42% έκπτωση και 17% λειτουργικό κόστος μας κάνει μάνι μάνι 59% του αρχικού τιμολογίου.Αν λοιπόν η δουλειά ξεπεράσει σε loss ratio το 41% θα μας βάζει μέσα.

Τελικά όχι μόνο το loss ratio του στόλου ξεπέρασε το 50% αλλά το κυριότερο δεν πληρώθηκαν τα ασφάλιστρα, βάζοντας μέσα την Εταιρία μας κατά 1.482.000 ευρώ για ένα εξάμηνο!
Συγχαρητήρια κε Κατσουρίδη για την μεγάλη επιτυχία σας να ασφαλίσετε με την υπογραφή σας τον στόλο των ενοικιαζομένων οχημάτων που είχε διώξει η Αγροτική Ασφαλιστική.

Συναδελφικά
Η Σ.Ε.

ΥΓ: Φαίνεται ότι η Διοίκηση τελικά είναι πολύ large και την είχαμε παρεξηγήσει. Σε εργαζόμενο ( που όλως τυχαίως βρίσκεται στην ανώτατη διοικητική πυραμίδα) με ημερομηνία πρόσληψης 16/6/2011 δόθηκε κανονική άδεια 10 ημερών!!!!!

ΥΓ2: Μετά τα παραπάνω είναι πια καθαρό το γιατί κόπηκαν οι καλοκαιρινές διακοπές. Γιατί όπως όλοι ξέρουν "μαζί δεν εισπράξαμε για να έχουμε να δώσουμε"!!