16 Δεκ 2022

Οι ξεχασμένοι συνάδελφοι μας

Ίδια δικαιώματα, συνθήκες εργασίας, συμβάσεις και μισθός για την ίδια δουλειά για όλους τους εργαζόμενους στην Εθνική Ασφαλιστική

Συνάδελφοι,

To Call Center της Εταιρίας μας λειτουργεί με άλλους κανόνες και συνθήκες από αυτούς της Εταιρίας, ακόμα και από το προσωπικό των εταιριών ενοικίασης.

Χρόνια τώρα οι συνάδελφοί μας εκεί ξεχασμένοι από όλους.

Για πρώτη φορά έγινε εκεί απεργιακή κινητοποίηση το 2019 με επιτυχία 99%. Το Call Center έκλεισε. Οι συνάδελφοι απέδειξαν ότι είναι δίπλα στο Σύλλογο και στους αγώνες του για ένα καλύτερο εργασιακό μέλλον όλων μας.

Οι συνάδελφοι μας όμως εκεί αποτελούν όχι απλώς παιδιά κατώτερου Θεού, αλλά συνάδελφοι ξεχασμένοι από τον Θεό και την Εταιρία.

Η Εταιρία οφείλει πολλά στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων χάρη στους συναδέλφους του Call Center που με γνώσεις, υπομονή και ταχύτητα εξυπηρετούν 24 ώρες το 24ωρο σε βάρδιες τους ασφαλισμένους της Εθνικής Ασφαλιστικής. Αποτελούν την πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης και την εικόνα της Εταιρίας μας.

Οφείλει να τους αντιμετωπίσει ισότιμα όπως όλους τους εργαζόμενους.

Οφείλει να τους αντιμετωπίσει στην επερχόμενη αξιολόγηση, με σκοπό την ένταξη του προσωπικού εταιριών ενοικίασης, με ίσους αντικειμενικούς όρους.

Ελπίζουμε ότι δεν θα επικρατήσουν ρουσφέτια, βύσματα, εξωθεσμικές πιέσεις. 

Η Εταιρία πρέπει να εφαρμόσει, όπως έχει προτείνει ο Σύλλογος και η παράταξή μας, rotation, ώστε μετά από συγκεκριμένα χρόνια στο Call Center να μεταφέρονται με συγκεκριμένη διαδικασία στις κεντρικές υπηρεσίες οι συνάδελφοι που υπηρετούν 5, 8 ή 10 χρόνια εκεί.

Η Εταιρία πρέπει να εφαρμόσει το 8ωρο για όλους και όλες τις εργαζόμενες.

Οι συνάδελφοι μας εκεί, πρέπει να νοιώσουν επιτέλους ότι είναι και αυτοί άνθρωποι.

Ο Σύλλογος μπορεί και πρέπει να αγωνιστεί για τα δικαιώματά τους.

Συναδελφικά,

Η Σ.Ε.