04 Ιουν 2009

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ



Συνάδελφοι,
Δυστυχώς, αν και είχαμε προειδοποιήσει την Διοίκηση, οι συνέπειες του κλεισίματος των 28 υποκαταστημάτων της περιφέρειας συνεχίζουν να ταλαιπωρούν αφάνταστα τόσο την εταιρία όσο και τους συναδέλφους μας.
 
Η Εταιρία φάνηκε απροετοίμαστη να αντιμετωπίσει την όλη κατάσταση που προέκυψε με την εισροή νέας μεγάλης παραγωγής, με αποτέλεσμα το πρόβλημα καθημερινά να διογκώνεται.

Ένα "αλαλούμ" επικρατεί και δυστυχώς πολύ λίγα πράγματα γίνονται από πλευράς Διοίκησης για να βελτιώσουν την κατάσταση.

Όλοι οι συνάδελφοι και κυρίως των υποκαταστημάτων, δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό εργαζόμενοι πολλές φορές μέχρι αργά, εξαντλώντας τα όρια αντοχής τους προκειμένου να ανταπεξέλθουν στον όγκο δουλειάς.
 
Και τώρα καλούνται, λες και κάθονται να πάνε να εκπαιδεύσουν τους πράκτορες για τη νέα Ιντερνετική σύνδεση κάτι που έπρεπε να είχε γίνει πριν προχωρήσουν στο κλείσιμο των υποκαταστημάτων.

Παράλληλα η "παράδοση"!!! της διεκπεραίωσης στην Interattica διογκώνει το πρόβλημα με μεγάλες καθυστερήσεις στην διακίνηση εγγράφων.

Φανταστείτε, ανανεωτήρια ή συμβόλαια ή έγγραφα, για να φτάσουν στον προορισμό χρειάζονται 10 μέρες.

Αληθεύει, ότι συμβόλαια ενός πράκτορα από νησί, κατέληξαν στην εταιρία Vodafone άλλου νησιού;!!!

Κύριοι της Διοίκησης,
Πότε επιτέλους θα αντιληφθείτε ότι οι συνάδελφοι είναι άνθρωποι και όχι μηχανές και πρέπει να φροντίσετε να δώσετε λύσεις στα προβλήματά τους;
 
Έχετε αν μη τι άλλο την ελάχιστη υποχρέωση και οφείλετε να προστατέψετε το όνομα, την εικόνα και το κύρος της εταιρίας και φροντίστε να σταματήσει αυτός ο κατήφορος και ο συνεχιζόμενος διασυρμός.
 
Συναδελφικά
Το Δ.Σ