21 Ιουν 2011

Η αβάσταχτη ελαφρότητα της Διοίκησης

Συνάδελφοι,

Για πολλοστή φορά η εικόνα που παρουσιάζει το Κεντρικό Κατάστημα της Εταιρίας μας είναι αποκαρδιωτική.

Οι πελάτες και οι συνεργάτες σχηματίζουν ατελείωτες ουρές.

Οι υποσχέσεις του κου Κατσουρίδη όταν μας έλεγε βαρύγδουπα:
"Δεν κάνουμε κινήσεις εντυπωσιασμού στέλνοντας μερικούς υπαλλήλους να καλύψουν ευκαιριακά τις αυξημένες ανάγκες. Θα προχωρήσουμε συντεταγμένα και θα λύσουμε σε λίγο διάστημα το πρόβλημα", αποδείχτηκαν λόγια του αέρα για μια ακόμα φορά, φέρνουν στην επιφάνεια την αβάσταχτη ελαφρότητα η οποία είναι πλέον χαρακτηριστικό της Διοίκησης, ταλαιπωρεί όχι μόνο τους ανθρώπους αυτής της Εταιρίας, αλλά κυρίως τους πελάτες και τους συνεργάτες της.

Ξανακαλέσαμε τόσο τον Πρόεδρο όσο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο να κατέβουν για να διαπιστώσουν ιδίοις όμμασι τις συνθήκες που βιώνουν εργαζόμενοι, πελάτες και συνεργάτες της Εταιρίας μας.

Πράγματι κατέβηκαν και η εξήγηση που βρήκε να δώσει ο κος Κατσουρίδης να είναι ότι για όλα φταίει η απεργία των εργαζόμενων (!!!!). Και φυσικά απήλθαν άπρακτοι γιατί προφανώς δεν μπορούν να παραδεχτούν ότι λειτουργώντας με βάση εισηγήσεις ανεύθυνων συμβούλων, προσωπικών ρουσφετιών και διευθυντών που αδυνατούν ακόμα να αντιληφθούν το που εργάζονται, όχι απλά δεν πήγαμε μπροστά αλλά τα βήματα προς τα πίσω είναι ραγδαία. Και αυτό είναι πια φανερό.

Είναι φανερό ότι αφήνουν καίριες θέσεις πρώτης γραμμής (Κηφισίας, Κεντρικό) χωρίς προϊσταμένους αδιαφορώντας για την δυσλειτουργία που προκαλούν. Είναι φανερό ότι ο σύμβουλος Διοίκησης κος Ψάλτης (αυτός που εισπράττει μισθό Γενικού Διευθυντή, τον εισπράττει στο εξωτερικό και φορολογείται στην Αγγλία, αυτός που οργανώνει αλλά ποτέ δεν υλοποιεί) και ο προϊστάμενος της διεύθυνσης Αυτοκινήτων (αυτός που προσλαμβάνει επιλεκτικά προσωπικό μέσω Icap από πρακτορεία παρά την απαγόρευση του Προέδρου της Εταιρίας) που "οργανώνουν" τις ζημιές αλλά που δεν έχουν επισκεφθεί το Υποκατάστημα Κηφισίας για να δούν το πώς δουλεύουν εκεί συνάδελφοι.
Οι συνάδελφοι που όμως τυπικά σύμφωνα με την "οργάνωσή τους" δεν θάπρεπε καν να είναι εκεί με άμεσα αρνητικά αποτελέσματα στην εξυπηρέτηση των πελατών μας.

Είναι φανερό πως έχει χαθεί η επαφή των διοικούντων με την καθημερινή πραγματικότητα.

Οι "ομάδες κρούσης" που προκρίνονται πάλι σήμερα (να μεταφέρονται υπάλληλοι από αλλού μερικές μέρες το μήνα) σε στυλ Ράμπο, θεωρούμε ότι είναι ότι χειρότερο τόσο για τους συναδέλφους που μεταφέρονται ευκαιριακά, όσο και για την δουλειά που καλούνται να καλύψουν.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου δεν πρόκειται να παραμείνει απαθής θεατής βλέποντας να υποβαθμίζεται η εξυπηρέτηση που προσφέρει η Εθνική Ασφαλιστική στους πελάτες που την διατηρούν στην σημερινή της θέση, στους συνεργάτες που συνεχίζουν να την εμπιστεύονται, στους εργαζόμενους που δουλεύουν σε συνθήκες υποβάθμισης και εγκατάλειψης.

Προειδοποιεί την Διοίκηση να σεβαστεί την ιστορία της Εταιρίας που σίγουρα δεν την ξέρει τόσο όσο οι εργαζόμενοι αλλά και οι επί χρόνια πελάτες της. Να σεβαστεί την ηγετική θέση της στην αγορά.

Την καλεί να σταματήσει να υποβαθμίζει το ανθρώπινο δυναμικό της και να προχωρήσει άμεσα στην αναβάθμιση της εξυπηρέτησης του δικτύου πωλήσεων και να σεβαστεί τους πελάτες της. Να ενισχύσει τις προσπάθειες για ξεκαθάρισμα του χαρτοφυλακίου με υλοποίηση των ακυρώσεων που εκκρεμούν και συμμάζεμα των ανεισπράκτων που σήμερα είναι η πιο επιτακτική ανάγκη της Εταιρίας.

Αν όλα αυτά "τα αυτονόητα" δεν γίνουν, να είναι σίγουροι ότι ο Σύλλογος θα προχωρήσει στις κινήσεις που απαιτούνται για να κρατηθεί αυτή η Εταιρία και να παραμείνει ισχυρή και μετά τους σημερινούς διοικούντες που αδυνατούν προφανώς να αντιληφθούν το μέγεθος και την ιστορία της Εταιρίας μας.

Συναδελφικά
Το Δ.Σ.