21 Νοε 2011

Διοίκηση: Στραβός ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουν;

Σήμερα επισήμως έκλεισε το Υποκατάστημα Κηφισίας, προσθέτοντας άλλον έναν κρίκο στην απαξίωση της Εταιρείας μας, που φέτος συμπλήρωσε 120 χρόνια ζωής. Το Yποκατάστημα αποτελούσε τον σύνδεσμο της Εταιρείας μας με τους πελάτες μας, τους συνεργάτες και το παραγωγικό Δίκτυο της Βόρειας Αττικής, που εξαιτίας της απόφασης των Διοικούντων, θα πρέπει τώρα να εξυπηρετούνται από το Κεντρικό Κατάστημα που ήδη λειτουργεί σε οριακά επίπεδα.

Κατά πλειοψηφία το ΔΣ του Συλλόγου θέλει να ευχαριστήσει όλους τους συναδέλφους της πρώτης γραμμής που δίνουν καθημερινά τον καλύτερο εαυτό τους για την εξυπηρέτηση των συνεργατών και των πελατών μας, χωρίς την παραμικρή στήριξη της Διοίκησης, της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού και της Διεύθυνσης Καταστημάτων.
 
Σίγουρα η Διοίκηση των κ.κ. Θεόκλητου και Κατσουρίδη θα προσπαθήσει με αριθμούς και μεγέθη να παρουσιάσει ως οικονομοτεχνικά "αναγκαία" την απόφαση αυτή. Όμως δεν θα μπορέσει ποτέ να μας παρουσιάσει με αριθμούς, τις συνέπειες που προκαλεί στην Εταιρεία, το κλείσιμο του καταστήματος, όσον αφορά το επίπεδο εξυπηρέτησης των Πελατών και των συνεργατών μας το οποίο όλοι φοβόμαστε ότι θα μειωθεί με την αύξηση της δουλειάς στο Κεντρικό Κατάστημα που θα προκαλέσουν οι νέες μεταφερόμενες εργασίες

Όπως δεν θα μπορέσει ποτέ να αποτυπώσει σε καμία οικονομοτεχνική μελέτη την ζημιά στην εικόνα της Εταιρείας μας που θα προκαλέσει η απόφαση της μεταφοράς των ζημιών αυτοκινήτων από όλα τα περιφερειακά Υποκαταστήματα προς την Αθήνα, χάνοντας έτσι η ΕΘΝΙΚΗ το μέχρι πρόσφατα πλεονέκτημα της άμεσης, και σωστής εξυπηρέτησης των πελατών μας σε όλη την Ελλάδα.

Όπως επίσης δεν θα μπορέσει ποτέ να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη των Συναδέλφων στα Υποκαταστήματα, αφού η κεντροποίηση των ζημιών οδηγεί σε δυσλειτουργίες, και αποτελεί τη συλλήβδην "τιμωρία" τους για κάποιες μεμονωμένες παραβατικές συμπεριφορές που παρουσιάστηκαν τις προηγούμενες μέρες.

Όπως δεν θα μπορέσει ποτέ η Διοίκηση της Εταιρείας να μας εξηγήσει, γιατί επιλέγει να βλέπει τις πωλήσεις να μειώνονται, λες και έχουμε την πολυτέλεια να αφήνουμε τους πελάτες να φεύγουν, χωρίς να ακούει τις φωνές των Συνεργατών για νέα Προϊόντα, χωρίς να προσπαθεί να κρατήσει τους αξιόλογους από αυτούς στις τάξεις της και γιατί θεώρει πως αύξηση Παραγωγής και κερδοφορία δεν μπορούν να συμβαδίσουν.

Δεν μπορεί να αποτυπωθεί σε καμιά μελέτη το βαρύτατο κλίμα μέσα στην Εταιρεία, όπου ο φόβος του λάθους έχει μετατραπεί σε φόβο αυθαίρετης απόλυσης ή μετάθεσης, όπου τα στελέχη δεν μπορούν να νιώσουν την στήριξη των πιο πάνω, που οποιαδήποτε πρωτοβουλία θα πρέπει να περνά από πολύ σκέψη και τελικά η ευελιξία στις σχέσεις μας με τους πελάτες, με στόχο την εξυπηρέτηση τους, να αποτελεί αιτία ανασφάλειας.

Κύριοι της Διοίκησης, μετά από δυο χρόνια, ακόμα περιμένουμε να δούμε το έργο σας στην Εταιρεία μας. Οι πειραματισμοί σας στην μεγαλύτερη Ασφαλιστική Εταιρεία της χώρας, έχουν φέρει μόνο ανασφάλεια, απογοήτευση, μείωση παραγωγής και περισσότερους απογοητευμένους πελάτες, συνεργάτες και εργαζόμενους.

Ο αυταρχικός τρόπος Διοίκησης χωρίς να ακούτε τα στελέχη και το προσωπικό της Εταιρείας σας οδηγεί σε πράξεις που βλάπτουν βαρύτατα τα συμφέροντα της Εταιρείας μας, τα συμφέροντα όλων μας.
 
Συναδελφικά,
Το Δ.Σ.