Επιστολή συναδέλφων - απάντηση στην ανακοίνωση της ΠΑΣΚΕ

Με την επιστολή μας αυτή, θα θέλαμε να εκφράσουμε την διαφωνία μας ως καθημερινοί χρήστες του συστήματος ALON στα αναφερόμενα στην ανακοίνωση της ΠΑΣΚΕ της 2/11/2005.

            Δεν γνωρίζουμε ποια είναι τα πλεονεκτήματα του συστήματος ALON, επειδή στην καθημερινή μας δουλειά δεν μπορέσαμε να τα δούμε.
Γιατί το σύστημα δεν λειτουργεί καθόλου αποδοτικά, αποτελεσματικά και αξιόπιστα και αυτό το γνωρίζουν οι υπάλληλοι, παραγωγοί, και πελάτες. 
           
            Πόσο αποδοτικό μπορεί να είναι ένα σύστημα στο οποίο η καταχώρηση μιας αίτησης ή μιας μετατροπής χρειάζεται πολύ χρόνο;
            Πόσο αποδοτικό μπορεί να είναι όταν για να πάρεις μια απλή πληροφορία  πρέπει να ψάξεις δέκα εικόνες και μάλιστα όταν αυτές διαφωνούν μεταξύ τους για την ίδια πληροφορία;
            Πόσο αξιόπιστο μπορεί να είναι όταν από τους πελάτες παίρνουμε ασφάλιστρα για μία απόδειξη δύο και τρεις φορές ενώ από άλλους δεν παίρνουμε καθόλου ασφάλιστρα , διότι οι αποδείξεις τους για κάποιο λόγο δεν εκδίδονται.
Και πόσο αποτελεσματικό μπορεί να είναι όταν  οι παραγωγοί δεν παίρνουν τις προμήθειές τους έγκαιρα και εμφανίζονται αφερέγγυοι στους πελάτες τους.

Γνωρίζουν οι συντάκτες της ανακοίνωσης ότι μέχρι και σήμερα μετά από ενάμιση χρόνο λειτουργίας οι πρόσθετες πράξεις που γίνονται και οι συμπληρωματικές τους αποδείξεις ελέγχονται καθημερινά μία προς μία διότι κατά 90% εκτυπώνονται λάθος; Οι δε αποδείξεις δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. 

Ακόμα και τα συμβόλαια που υποτίθεται ότι εκδίδονται σωστά υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις που έχουν λανθασμένα στοιχεία πελάτη, παραγωγού, ασφαλίστρων τα οποία αντιλαμβανόμαστε κατά την διάρκεια ισχύος τους.
Καθημερινά δεχόμαστε δεκάδες τηλεφωνήματα-παράπονα από γραφεία παραγωγής διότι δεν μπορούν να δουν ανείσπρακτα ή να εκτυπώσουν καταστάσεις για τους παραγωγούς επειδή το σύστημα   δεν υποστηρίζει ακόμη τέτοιες λειτουργίες.
Να μην αναφερθούμε και στην καταχώρηση των αιτήσεων, όπου μία απλή παράληψη του χρήστη στην καταχώρηση στοιχείων μπορεί να μην επιτρέπει περαιτέρω ενέργειες.

            Πόσες φορές την ημέρα μας κλειδώνει το σύστημα και μας πετάει έξω. Πόσες φορές δεν αναγνωρίζει με την πρώτη φορά όνομα πελάτη που του δίνεις και ας είναι καταχωρημένος, το ίδιο συμβαίνει και στα ταμειακά.

            Παρακαλούμε για όλους τους ανωτέρω λόγους τους συναδέλφους που πιστεύουν ότι το ALON λειτουργεί ικανοποιητικά να έρθουν για μία μέρα να δουλέψουν μαζί μας, για να διαπιστώσουν μόνοι τους τη "φθίνουσα πορεία" των προβλημάτων, αλλά και τον παραγωγικό χρόνο που χάνεται ελέγχοντας καθημερινά τα ίδια και τα ίδια πράγματα και κάνοντας διορθώσεις επί διορθώσεων χωρίς αποτέλεσμα.   

Οι  υπάλληλοι  του Τομέα Αναλήψεων Κλάδου Ζωής:

Κατερίνα Ασημακοπούλου
Βιολέτα Βαβουδάκη,
Αργύρης Βαφειαδάκης,
Ζέτα Γιαννικοπούλου,
Νίκος Γιγκλάς,
Βαγγέλης Καντερές,
Έλενα Καραβέλη,
Πάνος Κασελάκης,
Ζωή Κατσακιώρη,
Κώστας Λιακόπουλος
Αντώνης Λουμιώτης,
Ρίτα Μπουζαλάκου
Μαριλένα Πανδή
Έυη Παπαχρήστου,
Νάντια Παπαχρήστου,
Γεωργία Πετροπούλου,
Βάσω Σαμουήλ,
Αντιόπη Φραγκουλάκη,
 
Για το τμήμα εξυπηρέτησης κλ. Ζωής:
 
Δημήτρης Παπαγεωργόπουλος,
Κώστας Στρίμπερης