Μισθολόγια 2004 - 2005
1. Κλιμάκια από 01.01.2004
2. Βασικοί μισθοί Υποδιευθυντών και Διευθυντών από 1/1/2004
3. Κλιμάκια από 01.07.2004
4. Βασικοί μισθοί Υποδιευθυντών και Διευθυντών από 1/7/2004
5. ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΑΠΟ 01.01.2005 μέχρι 31.08.2005
6. Βασικοί μισθοί Υποδιευθυντών και Διευθυντών από 1/1/2005
7. ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΑΠΟ 01.09.2005 μέχρι 31.12.2005
8. Βασικοί μισθοί Υποδιευθυντών και Διευθυντών από 1/9/2005
ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΑ 2004 - 2005
Π Ι Ν Α Κ Α Σ Ν ο 1
κλιμάκιο
|
Κύριο
προσωπικό
|
Αύξηση (%) λόγω
Διαφ. Ο.Α.Σ.Ε.
Εθν. Ασφ.
|
Βοηθητικό
προσωπικό
|
Αύξηση (%) λόγω
Διαφ. Ο.Α.Σ.Ε.
Εθν. Ασφ.
|
0
|
725
|
|
668
|
|
1
|
726
|
|
670
|
|
2
|
727
|
|
671
|
|
3
|
728
|
|
672
|
|
4
|
729
|
|
674
|
|
5
|
730
|
|
675
|
|
6
|
731
|
|
677
|
|
7
|
732
|
|
678
|
|
8
|
733
|
|
680
|
|
9
|
734
|
|
681
|
|
10
|
735
|
|
682
|
|
11
|
736
|
|
684
|
|
12
|
737
|
|
685
|
|
13
|
738
|
|
687
|
|
14
|
739
|
|
688
|
|
15
|
740
|
|
689
|
|
16
|
741
|
|
691
|
|
17
|
745
|
|
698
|
|
18
|
754
|
|
707
|
|
19
|
765
|
|
714
|
|
20
|
774
|
|
722
|
|
21
|
784
|
|
731
|
|
22
|
794
|
|
739
|
|
23
|
803
|
|
747
|
|
24
|
814
|
|
755
|
|
25
|
824
|
|
763
|
|
26
|
834
|
|
771
|
|
27
|
843
|
|
780
|
|
28
|
853
|
|
787
|
|
29
|
863
|
|
795
|
|
30
|
872
|
|
804
|
|
31
|
882
|
|
813
|
818 (0,65)
|
32
|
892
|
|
821
|
831 (1,19)
|
33
|
903
|
|
829
|
844 (1,86)
|
34
|
912
|
918 (0,67)
|
839
|
860 (2,47)
|
35
|
922
|
933 (1,24)
|
846
|
873 (3,17)
|
36
|
932
|
950 (1,97)
|
855
|
886 (3,66)
|
37
|
942
|
966 (2,59)
|
864
|
900 (4,19)
|
38
|
952
|
984 (3,34)
|
872
|
914 (4,80)
|
39
|
961
|
998 (3,81)
|
|
|
40
|
971
|
1013 (4,32)
|
|
|
41
|
981
|
1029 (4,86)
|
|
|
Υ Π Ο Δ Ι Ε Υ Θ Υ Ν Τ Ε Σ
Π Ι Ν Α Κ Α Σ Ν ο 2
κλιμάκιο
|
01.01.2004
|
Αύξηση (%) λόγω διαφοράς
ΟΑΣΕ - ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ
|
Ο (βάση)
|
1102
|
-
|
1 (34)
|
1113
|
1120
(0,67)
|
2 (35)
|
1125
|
1139
(1,24)
|
3 (36)
|
1137
|
1159
(1,97)
|
4 (37)
|
1149
|
1179
(2,59)
|
5 (38)
|
1161
|
1200
(3,34)
|
6 (39)
|
1172
|
1217
(3,81)
|
7 (40)
|
1185
|
1236
(4,32)
|
8 (41)
|
1197
|
1255
(4,86)
|
Δ Ι Ε Υ Θ Υ Ν Τ Ε Σ
κλιμάκιο
|
01.01.2004
|
Αύξηση (%) λόγω διαφοράς
ΟΑΣΕ - ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ
|
Ο (βάση)
|
1455
|
-
|
1 (34)
|
1469
|
1479
(0,67)
|
2 (35)
|
1485
|
1503
(1,24)
|
3 (36)
|
1501
|
1530
(1,97)
|
4 (37)
|
1517
|
1556
(2,59)
|
5 (38)
|
1533
|
1584(3,34)
|
6 (39)
|
1547
|
1607
(3,81)
|
7 (40)
|
1564
|
1631
(4,32)
|
8 (41)
|
1580
|
1657
(4,86)
|
Π Ι Ν Α Κ Α Σ Ν ο 3
κλιμάκιο
|
Κύριο
προσωπικό
|
Αύξηση (%) λόγω
Διαφ. Ο.Α.Σ.Ε.
Εθν. Ασφ.
|
Βοηθητικό
προσωπικό
|
Αύξηση (%) λόγω
Διαφ. Ο.Α.Σ.Ε.
Εθν. Ασφ.
|
0
|
740
|
|
683
|
|
1
|
741
|
|
685
|
|
2
|
742
|
|
686
|
|
3
|
743
|
|
687
|
|
4
|
744
|
|
689
|
|
5
|
745
|
|
690
|
|
6
|
746
|
|
692
|
|
7
|
747
|
|
693
|
|
8
|
748
|
|
695
|
|
9
|
749
|
|
696
|
|
10
|
750
|
|
697
|
|
11
|
751
|
|
699
|
|
12
|
752
|
|
700
|
|
13
|
753
|
|
702
|
|
14
|
754
|
|
703
|
|
15
|
755
|
|
704
|
|
16
|
756
|
|
706
|
|
17
|
760
|
|
713
|
|
18
|
769
|
|
722
|
|
19
|
780
|
|
729
|
|
20
|
789
|
|
737
|
|
21
|
799
|
|
746
|
|
22
|
809
|
|
754
|
|
23
|
818
|
|
762
|
|
24
|
829
|
|
770
|
|
25
|
839
|
|
778
|
|
26
|
849
|
|
786
|
|
27
|
858
|
|
795
|
|
28
|
868
|
|
802
|
|
29
|
878
|
|
810
|
|
30
|
887
|
|
819
|
|
31
|
897
|
|
828
|
833 (0,65)
|
32
|
907
|
|
836
|
846 (1,19)
|
33
|
918
|
|
844
|
860 (1,86)
|
34
|
927
|
933 (0,67)
|
854
|
875 (2,47)
|
35
|
937
|
949 (1,24)
|
861
|
888 (3,17)
|
36
|
947
|
966 (1,97)
|
870
|
902 (3,66)
|
37
|
957
|
982 (2,59)
|
879
|
916 (4,19)
|
38
|
967
|
999 (3,34)
|
887
|
930 (4,80)
|
39
|
976
|
1013 (3,81)
|
|
|
40
|
986
|
1029 (4,32)
|
|
|
41
|
996
|
1044 (4,86)
|
|
|
Π Ι Ν Α Κ Α Σ Ν ο 4
Υ Π Ο Δ Ι Ε Υ Θ Υ Ν Τ Ε Σ
κλιμάκιο
|
01.07.2004
|
Αύξηση (%) λόγω διαφοράς
ΟΑΣΕ - ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ
|
Ο (βάση)
|
1120
|
-
|
1 (34)
|
1131
|
1139
(0,67)
|
2 (35)
|
1143
|
1157
(1,24)
|
3 (36)
|
1155
|
1178
(1,97)
|
4 (37)
|
1168
|
1198
(2,59)
|
5 (38)
|
1180
|
1219
(3,34)
|
6 (39)
|
1191
|
1236
(3,81)
|
7 (40)
|
1203
|
1255
(4,32)
|
8 (41)
|
1215
|
1274
(4,86)
|
Δ Ι Ε Υ Θ Υ Ν Τ Ε Σ
κλιμάκιο
|
01.07.2004
|
Αύξηση (%) λόγω διαφοράς
ΟΑΣΕ - ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ
|
Ο (βάση)
|
1478
|
-
|
1 (34)
|
1493
|
1503
(0,67)
|
2 (35)
|
1509
|
1528
(1,24)
|
3 (36)
|
1525
|
1555
(1,97)
|
4 (37)
|
1542
|
1581
(2,59)
|
5 (38)
|
1558
|
1609
(3,34)
|
6 (39)
|
1572
|
1632
(3,81)
|
7 (40)
|
1588
|
1656
(4,32)
|
8 (41)
|
1604
|
1682
(4,86)
|
Π Ι Ν Α Κ Α Σ Ν ο 5
κλιμάκιο
|
Κύριο
προσωπικό
|
Αύξηση (%) λόγω
Διαφ. Ο.Α.Σ.Ε.
Εθν. Ασφ.
|
Βοηθητικό
προσωπικό
|
Αύξηση (%) λόγω
Διαφ. Ο.Α.Σ.Ε.
Εθν. Ασφ.
|
0
|
762
|
|
703
|
|
1
|
763
|
|
706
|
|
2
|
764
|
|
707
|
|
3
|
765
|
|
708
|
|
4
|
766
|
|
710
|
|
5
|
767
|
|
711
|
|
6
|
768
|
|
713
|
|
7
|
769
|
|
714
|
|
8
|
770
|
|
716
|
|
9
|
771
|
|
717
|
|
10
|
773
|
|
718
|
|
11
|
774
|
|
720
|
|
12
|
775
|
|
721
|
|
13
|
776
|
|
723
|
|
14
|
777
|
|
724
|
|
15
|
778
|
|
725
|
|
16
|
779
|
|
727
|
|
17
|
783
|
|
734
|
|
18
|
792
|
|
744
|
|
19
|
803
|
|
751
|
|
20
|
813
|
|
759
|
|
21
|
823
|
|
768
|
|
22
|
833
|
|
777
|
|
23
|
843
|
|
785
|
|
24
|
854
|
|
793
|
|
25
|
864
|
|
801
|
|
26
|
874
|
|
810
|
|
27
|
884
|
|
819
|
|
28
|
894
|
|
826
|
|
29
|
904
|
|
834
|
|
30
|
914
|
|
844
|
|
31
|
924
|
|
853
|
859 (0,65)
|
32
|
934
|
|
861
|
871 (1,19)
|
33
|
946
|
|
869
|
885 (1,86)
|
34
|
955
|
961 (0,67)
|
880
|
902 (2,47)
|
35
|
965
|
977 (1,24)
|
887
|
915 (3,17)
|
36
|
975
|
994 (1,97)
|
896
|
929 (3,66)
|
37
|
986
|
1012 (2,59)
|
905
|
943 (4,19)
|
38
|
996
|
1029 (3,34)
|
914
|
958 (4,80)
|
39
|
1.005
|
1043 (3,81)
|
|
|
40
|
1.016
|
1060 (4,32)
|
|
|
41
|
1.026
|
1076 (4,86)
|
|
|
Π Ι Ν Α Κ Α Σ Ν ο 6
Υ Π Ο Δ Ι Ε Υ Θ Υ Ν Τ Ε Σ
κλιμάκιο
|
01.01.2005
|
Αύξηση (%) λόγω διαφοράς
ΟΑΣΕ - ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ
|
Ο (βάση)
|
1154
|
-
|
1 (34)
|
1165
|
1173
(0,67)
|
2 (35)
|
1177
|
1192
(1,24)
|
3 (36)
|
1190
|
1213
(1,97)
|
4 (37)
|
1203
|
1234
(2,59)
|
5 (38)
|
1215
|
1256
(3,34)
|
6 (39)
|
1226
|
1273
(3,81)
|
7 (40)
|
1239
|
1293
(4,32)
|
8 (41)
|
1252
|
1313
(4,86)
|
Δ Ι Ε Υ Θ Υ Ν Τ Ε Σ
κλιμάκιο
|
01.01.2005
|
Αύξηση (%) λόγω διαφοράς
ΟΑΣΕ - ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ
|
Ο (βάση)
|
1523
|
-
|
1 (34)
|
1538
|
1548
(0,67)
|
2 (35)
|
1554
|
1573
(1,24)
|
3 (36)
|
1571
|
1601
(1,97)
|
4 (37)
|
1588
|
1629
(2,59)
|
5 (38)
|
1604
|
1658(3,34)
|
6 (39)
|
1618
|
1680
(3,81)
|
7 (40)
|
1635
|
1707
(4,32)
|
8 (41)
|
1653
|
1733
(4,86)
|
Π Ι Ν Α Κ Α Σ Ν ο 7
κλιμάκιο
|
Κύριο
προσωπικό
|
Αύξηση (%) λόγω
Διαφ. Ο.Α.Σ.Ε.
Εθν. Ασφ.
|
Βοηθητικό
προσωπικό
|
Αύξηση (%) λόγω
Διαφ. Ο.Α.Σ.Ε.
Εθν. Ασφ.
|
0
|
784
|
|
722
|
|
1
|
785
|
|
725
|
|
2
|
786
|
|
726
|
|
3
|
787
|
|
727
|
|
4
|
788
|
|
729
|
|
5
|
789
|
|
730
|
|
6
|
790
|
|
732
|
|
7
|
791
|
|
733
|
|
8
|
792
|
|
735
|
|
9
|
793
|
|
736
|
|
10
|
795
|
|
738
|
|
11
|
796
|
|
740
|
|
12
|
797
|
|
741
|
|
13
|
798
|
|
743
|
|
14
|
799
|
|
744
|
|
15
|
800
|
|
745
|
|
16
|
801
|
|
747
|
|
17
|
805
|
|
754
|
|
18
|
814
|
|
764
|
|
19
|
826
|
|
771
|
|
20
|
836
|
|
780
|
|
21
|
846
|
|
789
|
|
22
|
856
|
|
798
|
|
23
|
867
|
|
806
|
|
24
|
878
|
|
815
|
|
25
|
888
|
|
823
|
|
26
|
898
|
|
832
|
|
27
|
908
|
|
841
|
|
28
|
919
|
|
848
|
|
29
|
929
|
|
857
|
|
30
|
940
|
|
867
|
|
31
|
950
|
|
876
|
882 (0,65)
|
32
|
960
|
|
884
|
895 (1,19)
|
33
|
972
|
|
893
|
910 (1,86)
|
34
|
982
|
989 (0,67)
|
904
|
926 (2,47)
|
35
|
992
|
1004 (1,24)
|
911
|
940 (3,17)
|
36
|
1.002
|
1022 (1,97)
|
920
|
954 (3,66)
|
37
|
1.013
|
1039 (2,59)
|
930
|
969 (4,19)
|
38
|
1.024
|
1058 (3,34)
|
939
|
984 (4,80)
|
39
|
1.033
|
1072 (3,81)
|
|
|
40
|
1.044
|
1089 (4,32)
|
|
|
41
|
1.054
|
1105 (4,86)
|
|
|
Π Ι Ν Α Κ Α Σ Ν ο 8
Υ Π Ο Δ Ι Ε Υ Θ Υ Ν Τ Ε Σ
κλιμάκιο
|
01.09.2005
|
Αύξηση (%) λόγω διαφοράς
ΟΑΣΕ - ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ
|
Ο (βάση)
|
1186
|
-
|
1 (34)
|
1198
|
1206
(0,67)
|
2 (35)
|
1210
|
1225
(1,24)
|
3 (36)
|
1222
|
1246
(1,97)
|
4 (37)
|
1236
|
1268
(2,59)
|
5 (38)
|
1249
|
1291
(3,34)
|
6 (39)
|
1260
|
1308
(3,81)
|
7 (40)
|
1274
|
1329
(4,32)
|
8 (41)
|
1286
|
1348
(4,86)
|
Δ Ι Ε Υ Θ Υ Ν Τ Ε Σ
κλιμάκιο
|
01.09.2005
|
Αύξηση (%) λόγω διαφοράς
ΟΑΣΕ - ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ
|
Ο (βάση)
|
1566
|
-
|
1 (34)
|
1581
|
1592(0,67)
|
2 (35)
|
1597
|
1617
(1,24)
|
3 (36)
|
1613
|
1645
(1,97)
|
4 (37)
|
1631
|
1674
(2,59)
|
5 (38)
|
1649
|
1704(3,34)
|
6 (39)
|
1663
|
1727
(3,81)
|
7 (40)
|
1682
|
1754
(4,32)
|
8 (41)
|
1698
|
1780
(4,86)
|